Färgning & blekning

Nu jävlar är det svarta i :) äntligen försvinner den hemska utväxten! När jag sedan ska skjölsa ur det svarta så ska det övriga hår, som inte blivit färgat, blekas :) Yeah!! Har dock gjort lite ändringar, så det kommer inte se ut som förut.
Ska också ta och dela upp komponenterna så att jag kan bleka igen senare. Jag behöver inte en hel flaska blekningsmedel till det lilla jag ska  bleka, så det är lika bra att dela upp det till hälften och sedan använda resten vid ett annat tillfälle :) Mycket smart, tycker jag. Dock vill jag ha sådär vitblond, men vi får se hur det blir. Jag behöver nog bleka någon gång till innan jag kan köpa vitblond färg.

Tuff jag är som vågar mig på att bli lite blond :D får väl se var det här slutar, om det slutar med att jag är helt blond till slut :O vad läskigt! Jag som inte haft min riktiga hårfärg (blond) sedan 10 år tillbaka :O Wow!

Vad ska jag hitta på under tiden jag väntar på att det svarta ska verka? Hmm.. Pelle håller mig sällskap på MSN i alla fall :) Han är kul, han är min granne :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback