Film, lite om skärtorsdag och lite till..

Jag skrev aldrig något igår, hade annat för mig - umgicks med familjen :) mysigt. Micke och jag såg på Sällskapsresan 2 - Snowroller, tror jag att den heter. Den är bra :D Micke har fixat de andra Sällskapsresorna också, och så var han så snäll och ordnade Marley & Me. Hoho, jag gillar Owen Wilson ;) Hans näsa har liksom karaktär ;) Lyckat att bryta den åt båda hållen ett antal gånger. Haha, sött. Men i alla fall, den ska jag nog se ikväll om jag inte sätter igång med påskpysslandet när Dennis somnat..

Vi ska in till Valbo med Mickes föräldrar idag, därför kan jag inte träffa min älskade Elin :( vi ska ses imorgon istället, i Hofors, för hon ska ut med Malin mot kvällen.. Hmm.. Stina frågade om jag vela hänga på henne, Anna verkar på med att dra ut mig också :P Men det är ju det här med sovplats också, kanske fråga mor.. Jag får säkert dela säng med syster <3
Jag försökte prata med Micke om det igår, om att åka till Hofors på skärtorsdag och gå på Folkan.... men eftersom jag var på jävligt pissigt humör igår förmiddag så blev allt skit, så det lät inte alls positivt om att jag fick åka.
Men hallå...!??!!!!! Ska man inte ha bokat biljetter till Folkan? Anna? Sista dagen att hämta ut biljetter är ju idag :/ hmm, det sätter ju emot lite också om jag ska åka till Hofors och så är det fullt, var ska jag då ta vägen när det var meningen att jag skulle gå ut och ha kul?    
Nej, jag ska inte dricka! Det har jag inte råd med!!!


Men i alla fall, vi har haft det super hos mormor och morfar. En massa lek, både inomhus och utomhus. Mys på kvällen framför Bingolotto :) Jag blev faktiskt sugen på att köpa en lott, men inte nu till helgen, har ingen lust att spela Bingolotto på påsken, det är ju en långkväll då, det kommer inte jag orka.
Jag älskar att vara hos mormor och morfar! Som om ni kanske redan visste eller märker? :D Är ju där och sover varannan helg, nästan :)
Vi får se om vi åker dit på lördag och äter mat, på söndag ska vi till Hofors, Mickes föräldrar bjuder på mat då.

Aja, ska fixa frukost nu innan det är dags att följa med Dennis till dagis :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

absolut han e underbar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback