Fuck yeah!

Igår hade vi kalas igen. Jeppe följde med Fredda hit och det var skitkul! Jeppe och Dennis var som stormvindar, ska jag tala om! Dennis älskar Jeppe så himla mycket, han blir helt till sig när dom träffas, han ska kramas och pussas & leka och busa.. Jättekul!
När folket åkt hem så tog vi och åt potatissallad och rostbiff, precis då kom Thomas. Min mor ringde mig och frågade om jag vela följa med Andy in till Valbo och titta på dator, så jag knallade upp till Coop och blev hämtad där. Vi hittade en laptop som passar mig fint :) och en cykel på köpet! Haha. Den får Micke, för jag har redan en cykel.
Så Andy tog med sig datorn hem till Hofors, han får fixa den och kommer troligen med den hem hit idag..

Undrar om man ska åka till Hofors ändå idag.. Leka med Lotta, Dogge och Theo :) det var lääääänge sen! Vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback