Underbaraste pladderkvarnen <3

Imorse efter frukosten skulle Dennis tvätta händerna och munnen, jag tog fram tandborsten för att borsta hans tänder, då börjar han babbla om bilar och gjorde värsta historien om hur bilarna på dagis dator gjorde :D
En pojk på Dennis avdelning älskar Monster Trucks och tittar gärna på klipp på datorn, Dennis brukar då vara med eftersom han också gillar bilar, eller fordon i alla dess slag. Men i alla fall, Dennis stod inne i badrummet och pratade med hela kroppen. Han flaxade med armarna, svängde med hela kroppen, hoppade så som bilarna gjorde och babblade på som bara den :D Jävla godbit! Jag var tvungen att filma det i mobilen. Synd att man inte kan lägga upp klipp direkt i bloggen..

Oh well, vad händer idag då.. Dennis är på dagis och Micke & jag drar in till Hemlingby och handlar presenter till Josefin. Det är kalas i Orsa på söndag, så då ska vi dit :) vi såg henne sist på dopet, i somras. Ska bli kul att komma och hälsa på lilla familjen där :) kameran ska med då förstårs!!

Näee.. jag ska väl hoppa in i duschen så att man kommer iväg sen när Micke vaknat. Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback