Vad göra idag?

Micke kom hem med kort hår igår, det var på tiden ;) och så fikade vi lite, kexchokladpajen var supergod! Glömde ta bild, men det kommer det också.

Vad händer idag då? Jag har inte en aning faktiskt.. Bara slappa och leka. Kanske gå ut och leka, gå på promenad? Jag vet inte hur mycket snö som är borta från lekplatsen i stadsparken, annars hade man ju kunnat gått dit och lekt.
Alla Sandvikenbor, håll er ute och lek med oss, eller håll er inne om ni inte vill se oss :P Jävla Sandvikenbor som inte kan hålla kontakten, utan slutar höra av sig och fortsätter med sina gamla vänner. är ni rädda att träffa nytt folk, eller? Som sagt, detta har jag sagt i alla år - Sandvikare är konstiga!!! Det står jag fast vid också, ta det som ni vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback