Äventyr

Jag skrev ett långt inlägg häromdagen om att något är fel på mig.. Vet inte om någon läste det förän jag tog bort det inlägget. Nåja.. det är inte viktigt, jag är bara överkänslig.

Åh, jag som vela titta på bilder på, en viss snygg person, på MySpace. En kändis, såklart ;) men för tillfället är det bara massa problem med sidan så jag kommer ingen vart. Jävla skit! Jag som vill ha lite ögongodis såhär på morgonen.

 Det är synd att inte kunna få hjälp förän om 5 veckor. Det finns inte ett lushus tillgängligt heller, men i september är det säsong, sa hon.


Idag ska vi till Hofors :) titta på bilutställning i parken mellan kl 15-18. Vi blir ju inte där i hela 3 timmar, vi ska ju till stugan sen :) skoj.

Aja, det är inte så mycket mer att skriva just nu. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback