Det är inte mycket som har hänt sedan sist..

Nu var det några dagar seda jag skrev..

Helgen var helt ok! Vi var i stugan, spelade kub, grillade, jag provade äta en kräfta, snackade och snackade :P Det var mysigt.
Dennis blödde näsblod på söndagen :S bara sådär.. han hade inte gjort något, mer än att vakna efter eftermiddagsluren :/ mysko..

Sedan dess har vi inte gjort så mycket. Dagis och MiROi, som vanligt typ. Nu/snart ska jag sätta igång med att färga min vackra utväxt, kanske se på film och vänta på att syster hör av sig. Hon börjar nämligen på Hotell och resturang idag :) spännande!!! Hoppas hon fixar skolan nu, men det tror jag nog :) hon har mognat mycket på de här året, efter att hon "gjorde slut" på de s.k "vännern" hon hade förut. Det blir en fin och bra nystart för henne :)

Och inte har jag hört något från Studiefrämjandet heller, om fotokursen.. Jävla skit!!
På fredag ska Dennis till BVD i Hofors :) skoj skoj. Ska bli intressant och se hur mycket han har vuxit på sig sedan sist vi var dit + träffa tandhygienist. Blir kanoners det. Så, om någon vill luncha på fredag, hör av er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback