Gårdagen

Igår var jag i Hofors. Först träffade jag Sofie, vi käkade grillat hos mamma och Andy. Sedan kom Emeli och de gick ut medan jag väntade på att Lotta skulle komma hem och göra sig klar.
Vi köpte godis och läsk och begav oss hem till Lotta. Sedan kom Putte och Mika från Sala med Malin och hälsade på. Vi såg en film X-Men. Det var rätt trevligt..

Dennis och Micke hade haft det skoj i Furuvik också :) Dennis hade tydligen blivit helt till sig när de först kom fram till chimpanserna. Sötunge då! Och han hade inte sovit en sekund under den tiden dom var där, utan han somnade i bilen hem.
Har lite bilder som kommer att komma upp i min bilddagbok senare.

När jag kom hem så mådde jag dåligt, mådde illa i magen.. hur nu det går.. Kändes inte alls bra och samma känsla har jag idag. Mår typ skit! Mår illa upp till halsen. Så jag blir hemma från MiROi idag, försöker få tag på Nettan på MSN.. Och så får vi se hur det blir med Mia, vi skulle ju ses idag och fika.
Jag ska vila mig idag, kanske mår jag bättre senare.. Sofie kanske komma hit efter skolan och ska sova över.. Hon ska höra av sig senare idag om hur det blir.

Aja. nu ska jag mysa med Dennis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback