SÅ är det!

Ja, visst är det lustigt att man duger i vissa stunder.. Att du träffar andra samtidigt som du har mig i ditt sällskap. Det är tråkigt, måste jag säga. Du blir som en helt annan person, men detta vågar jag inte säga till dig, så du får vackert ta åt dig utav det jag skriver nu.. om du nu läser min blogg.
Aja, det lär ju dröja ett tag tills vi ses igen. Man kan ju svara enkelt ja eller nej om du inte vill ses eller hitta på något, någon förklaring behöver jag inte ha, bara ett rakt och ärligt svar. Lätt som en plätt.

Jaja.. Vi har varit in till Hemlingby och handlat mat på City Gross tillsammans med Mickes föräldrar. Dennis följde med dom hem och kommer hem på söndag. Vi ska ju på cirkus med Jeppe och Ellen imorgon också :) då ska vi snacka om hårklippning ;) fy fan vad härligt! Micke ska också klippa sig, det vill han gärna göra innan han åker till Gbg nästa helg, troligen. Det vill jag med göra :D orka vänta med att bli nice i håret, liksom. FJORTISSANNA!! Hål i naveln igen och grejer :P inte för att jag liknar någon fjortis till utseendet och kommer definitivt inte att göra det när jag klipper mig. Men men, jag skiter i vad folk tycker om mig. Ser ni mig som "Sanna, hon den där svartrockarn.." eller som något annat, så får ni väl tycka det. Jag är väldigt blyg egentligen, kan vara väldigt barnslig men samtidigt allvarlig också. Jag är den jag är och om ni försöker ändra på det så kan ni fanimej dra åt helvete. Vad fan är ni för vänner i såna fall?

Imorgon är det fest i Gävle på cruisingen! Med Stina :) och hennes "gäng". Vet inte alls vilka som ska in till Gävle imorgon.. Ska försöka få tag i den där tjejen som jag addade på MSN häromdagen, om vi skulle ses imorgon eller inte.

Mmmm, det luktar gott ifrån köket. Micke står och lagar mat <3 klockan är halv åtta, lite sent med mat, men vafan.. Är man hungrig så ska man äta. Vore så gott att testa rostbiff-stek.
Får se om vi drar nån film ikväll också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback