Sovit länge

Jaha? Det var ju mig en lustig person som kollade in min bdb igår.. Aja, visst får hon väl kolla, men det är ju hon som hatar mig, men ändå så snokar hon.. Vad roligt, hörrni.

Gick i alla fall och la mig tidigt igår, vid 23 ungefär och Dennis vaknade inatt och gnällde och sa "wowwa" vilket betyder stor på hans språk :P han skulle tydligen ligga i stora sängen med mig, så han fick väl ligga där en stund och sedan flyttade jag över honom till sin säng igen och där sov han till kl 7 då vi skulle kliva upp :) Det är ju dagis idag och jag är "ledig".
Jag ska diska och cykla iväg till apoteket under tiden Dennis är på dagis.. Sedan får vi se vad jag hittar på, kanske ringer Ellen och ber om en klipptid ;) mmmmmm så sugen!

Idag är det torsdag.. Ja... Kanske ska ut och festa med Stina imorgon i Hofors :) annars vet jag inte vad som händer. Cirkus på lördag i Hofors också, sedan åker vi kanske till mormor och morfar och stannad där till på måndag.


De senaste dagarna, när jag läst en väns blogg, så har tårarna kommit. Tänker på dig <3 det går bra. Vi ses när du mår bättre.

Kommentarer
Postat av: sarah

vems blogg om man får fråga ?! :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback