Tårtfrossa

Nu är gossen hela 2 år! Och hej å hå vilket kalas det blev.

Kolla in tårtorna jag gjorde..

Traktor




Makka Pakka





Fy vad jag är bra :P Det tog en hel dag till att göra tårtorna.. Traktorn tog ca 5 timmar, ett jäkla pillergöra med den. Makka Pakka tog sisådär 3 timmar att göra. Mindre pill ;)


Kalaset var kul. Vi hann ju fika mellan skurarna. Haha ojoj. Sedan blev det massa lek och bus med Dennis alla nya leksaker.
Tack alla som kom <3



Nytt schema för MiROi har vi fått också, nu behöver vi inte gå varje dag eftersom det kommit nya och lokalen är inte anpassad för fler än ca 15 pers.
Så idag är jag ledig :)
Ska luncha med Lotta idag <3 det ska bli kul. Ska höra med Stina om hur det blir på lördag, vore skoj att komma ut och roa sig lite. Vi får se.

Nu ska jag göra frukost till mig och Dennis och sen leka med nya tågbanan.

Kommentarer
Postat av: sanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback