Usch, fy, blä

Fy vad ledsen jag var inatt, innan jag skulle gå och lägga mig. Jag läste en väns blogg om något jag själv varit med om, och fy sjutton vad jag stortjöt. Jag tänkte precis som du, jag kommer aldrig att förlåta mig själv för det. Aldrig. Jag vill inte ens tänka på stunden det skedde, fan vad dåligt jag mådde. Ångrar det så in i bomben, men det var rätt beslut då.. och jag ångrar så mycket att jag var själv, jag hade ingen nära mig som jag kunde prata med, berätta hur jag kände.. Nej fy fan, det gör jag aldrig om! ALDRIG! Dock var detta en hemlighet, jag har inte berättat för någon om det här, förutom för M, mor & L.
Men jag förstår precis hur du känner, gumman! Jag tänker på dig <3

Idag är det fint väder och jag tror nog att Per, Micke och Dennis åker till Furuvik idag :) Kanske Jeppe skulle vara med också, de visste inte igår. Jag blir inte med eftersom jag senare ska hem till Lotta och det känns tråkigt och stressigt att åka till Furuvik och sedan hålla en tid, då får vi ju springa igenom parken, kasta i oss maten och kanske knappt åka någon karusell. Det vore inte kul, inte för Dennis heller, han som älskar djur och bilar :P och mat!!! Haha. Nej men jag väljer att stanna hemma, då kan jag gå och plocka lite här hemma istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback