Välkommen tillbaka!

Så stod det på den vita tavlan ute i hallen på Dennis dagisavdelning. Dennis hade bråttom ur vagnen och skulle in fort som attan, men när han såg att Gunilla satt i soffan så tvärvände han. Han skulle inte in till dagis, nej nej..
Jag fick lyfta in honom lite försiktigt, satte mig i soffan medan Dennis stod vid grinden och inte alls vela gå in. Gunilla uppmanade Dennis att ta mig i handen och titta om bilarna står kvar i stora lekrummet ;) vilket han nappade direkt på!
Det tog inte mer än 15 minuter innan han hade glömt mig, så då gav jag honom en kram och sa hejdå, och så gick jag utan att han brydde sig. Han har nog saknat dagis ändå :)

Nu sitter jag hemma, ska till att äta frukost och se på film. Funderar på att se Push. vi får se. Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback