Subway idag?

Ja, nu var det ett tag sedan igen, en vecka sedan ungefär... Aja. kanske två tillochmed? Nåja

Vi har hunnit med Tomtesmyg, julbord i Högbo Qvarn osv.. Skolan går bra, det rullar på. Idag har vi tema hela förmiddagen, men jag jobbar hemma. Temat är Glädje, och jag valde då att göra en power point om fotografering. Då blir det ju lite svårt att sitta i skolan och arbeta när jag har alla mina bilder hemma.. Aja, ni fattar, så korkade tror jag inte att ni läsare är.
Men i alla fall..... Igår åkt vi med Dennis hem till mormor och Andy :) vad roligt! Länge sen han fick vara där. När vi lämnat honom där så körde Micke ner till grusplan på Göklund där vi sedan bytte plats i bilen och jag körde omkring lite ^^ Skoj! Nu när vi äntligen har bil igen så kan jag köra och testa bilen regelbundet! Ska försöka hitta något ställe här i Sandviken också.. Men det verkar rätt dött med ställen att köra på här. Oh well, får väl åka till Danne och köra lite där då kanske :P nä, det visar sig.

Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på mer idag. Det blev ju inte riktigt som planerat, bortförklaringar osv. Nåja, vi får ta och åka in till Gävle och käka på Subway ;) höhö. nu har jag tjatat om Subway i tre-fyra veckor. MÅSTE!!

Nej nu ska jag ta och göra ordning lite gröt och äta. Är så himla sugen på risgrynsgröt, mycket kanel och socker på. Nom nom!! och lite mjölk också.
Tänk er, snart är det redan andra advent.. Ojoj, tiden går så fort. Syster fyller 18 år onsdag, torsdagen veckan därpå fyller jag, torsdagen därefter är det julafton och torsdagen efter det är det fan nyår! Det är mycket den här månaden! Mia fyllde år igår, fest på lördag, min andra syster fyller år på torsdag... Aja. HEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback