Fail?

Har jag failat? Jag tror det.. Jag är usel! Säg inte emot, du vet att jag är det..


Jag är svintrött.. Har knappt fått sova 3 timmar inatt. Dennis har hostat och pratat gojja hela natten så det har varit omöjligt att somna. Så imorse sov vi ju över, kom till dagis kl 9 istället för 8.30 .. Julia fyller 3 år så de hade kalas i stora rummet och skulle precis till att äta glass när vi kom :) Vilken tur, Dennis fick en glass han också.
 Åååkk jag vet inte vad jag ska göra idag.. Försöka äta frukost, dammsuga och brodera får det nog ta och bli. Jajamensan.
Jag är förresten klar med min landskapstavla ^^ nu fattas bara en färg till den (som jag slarvat bort), sen är den HELT klar! Började lite smått på Musse Pigg-tavlan igår och det kommer bli mycket jobb med den. Men det ska bli kul.

Min mage skriker efter frukost, men jag kan inte äta.. Får försöka ändå.

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Du är inte usel vännen <3

2009-02-10 @ 11:58:08
Postat av: Anna

du är bäst, sanna..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback