Goud mourgoun

Fick lite sovmorgon imorse :) Dennis vaknade kl 7 som vanligt, jag letade på nappen och gav honom den & sedan lade jag honom ner och han verkade somna om med en gång och sov en timme till. Skönt :) Dock var jag ännu tröttare kl 8 än vad jag var kl 7.. Nåja, känner mig pigg nu i alla fall.
Micke sover fortfarande, undrar hur han har sovit inatt, om han mår bättre eller lika dåligt än? Hm, det visar sig sen när han vaknar.

Jag är faktiskt sugen på att ta den där promenaden bort till "nya centrum".. Jag vill titta om Dollar har några fina gardiner, meeen eftersom jag köpte badbyxor till Dennis igår från Imse Vimse så har jag inga pengar kvar nu. Buhu!
Jag hittade en fin bikini på H&M och Lindex. Beslutsångest!!! Kanske ta och åka in till Valbo och prova dessa och se vilken som ser finast ut när de sitter på kroppen. Jao! Då kan jag springa in på Bokia och köpa mig en bok att samla alla mina recept i :)

Vi har även pratat om att åka på kryssning rätt snart. Mamma erbjöd oss att ta deras gratisresa, 2 dygn till antingen Helsinfors, Riga eller Tallinn. Bara till att betala bussen T&R, frukosten och lite fickpengar. PLUS att M's mamma och pappa vela bjuda oss på en resa också ^^ JAA TACK! Jag vill åka någon stans. Det vore skönt. Men då lär vi fixa passen typ nu, nästa vecka, för mammas och Andys resa går ut i början av Mars. Ska ta och planera lite över helgen och sen höra med mamma om när hon är långledig så att hon kan ha Dennis medan vi är ute och reser lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback