Gud vad gott!



Biff med rotfruktsgratäng

Fy bubblan vad det var gott!! Nu gick ni miste på något om ni gillar rotfrukter i alla fall. Jävlar i min lilla låda ;)
Nu ska jag skriva ner ALLA recept jag har i Dennis kluddbok :D Och det här receptet hittade jag på mjölkpaketet igår och blev lite sugen på att prova. Trodde inte det skulle smaka så mycket utav det, men OJ så fel man hade! Ja ni anar inte :P
Jag börjar bli värsta bra kocken nu ju :D Hittade tillochmed kokosvåfflor på Gefleortens hemsida, jag som älskar kokos. Fan i mig vad jag ska laga mat sen :D
ANNA, MALIN!! Kommer ni och äter någon dag? Hahaha.

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Hej Love vän! :)

du är duktig på mat.. :) Det har du alltid varit! :D Verkar som så iaf ;) Puss!

2009-02-05 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback