Jag blir galen!

Jag vet inte om det är för att jag har mens och är überkänslig just nu, men jag sitter här och nästan gråter när jag tänker & funderar på att flytta tillbaka till Hofors - att kunna hälsa på mor och Andy när man känner för det, ta sellis till affären med någon vän och barnen, hälsa på vännerna när man känner för det.. Och mindre krångligt att ta sig till Wij med bussen och slippa bussbyte i Storvik som man måste passa in med från Sandviken.
FAN vad jag hatar att bo i Sandviken! Jag tänker inte söka någon komvux här! Ska jag gå Komvux så ska jag gå i Hofors och jag tänker INTE pendla!
När M vaknar, då ska han få höra om vad jag vill. Hans föräldrar kanske kommer senare och hans far kommer vara på mig om att söka Komvux och då ska han också få höra, minsann. Nu tänker jag inte hålla tyst längre!!

Jag vill, allvarligt, inte vara kvar här längre. Jag vet att M inte är så sugen på att flytta tillbaka till Hofors.. tyvärr.. Men jag ska försöka ändra på det, eller så får han vara kvar :P hehe nejdå.


Nu blir det frukost i alla fall.. Jag hoppas, hoppas hoppas hoppas, att jag slipper torka spyor idag! Blä..

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

TOPPEN! då kan vi gå komvux tillsammans, SÅ kom tillbaka hiiiit :D

2009-02-20 @ 08:46:04
Postat av: Sanna

Jag ska försöka

Postat av: Anna

Vägrar han, så flyttar du själv! Vi vill ha dig här, babe!

2009-02-20 @ 09:33:23
URL: http://www.metrobloggen.se/xela
Postat av: Sanna

Bara han kunde ta och vakna någon gång....

2009-02-20 @ 10:08:56
URL: http://gothica.blogg.se/
Postat av: Michaela

You go girl!

Du ska inte bo kvar när du vantrivs så grymt!

Älskar han verkligen dig så lyssnar han på dig, för han borde det väl kvitta vart ni bor bara hans familj trivs, mår bra och är lyckliga!

2009-02-20 @ 11:24:18
Postat av: Li

Jag läser via NTI på komvux i Hofors, Toppen kan jag säga och dom har en massa bra kurser! det är på distans via datorn hemmifrån men jag kan verkligen rekomendera det!

2009-02-20 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback