Måndagens planer

Jaha, då har Micke gått och blivit sjuk också. Han kräks.. Dock mår jag bättre idag, tror inte att jag är sjuk någe mer, Dennis är ju hostig och snorig som vanligt..

Gud vad skönt det ska bli att duscha! Jag somnade ju när jag nattade Dennis igår så någon dusch blev det inte.. Det hade dock varit hur skönt som helst eftersom jag har svettats som en gris när jag haft feber.
Jag hatar det!

Idag är det väl tänkt att Per och Thomas ska komma hit, men jag vet inte om det är särskilt bra om Micke har spytt och mår dåligt idag. Vi får se när han har vaknat.
Dennis sover än i alla fall. Vi la oss lite senare än vanligt, en halvtimme senare :P men han har vaknat flera gånger inatt av att han har hostat, så han är nog trött och vill sova lite till.

Vi får väl se vad som händer idag.. Jag är sugen på att ta med Dennis till Dollar och titta lite, eller så bara gå ut och leka i flera dm snö! Man är ju lagomt trött på snö nu.


Vad många det är som ska på intervju inom telefoni idag.. Och jobbet varar bara i en månad.. Haha, ja lycka till till er som ska på intervju idag :) (Lotta och Anna) hihi

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha - ska Lotta också dit? Vän, men min rival. :D

Postat av: Sanna

Mja, hon ska till Resultat eller vad fan det heter idag :P

2009-02-23 @ 10:04:32
URL: http://gothica.blogg.se/
Postat av: Milis

Tråkigt att ni aldrig få bli friska någon gång :/ Lider med er...

2009-02-23 @ 21:01:46
URL: http://miilis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback