Mera "kräkor"..

Det blir då inget av att vi åker till Hofors imorgon. Dennis hostar så mycket så att han kräks, stackarn.. Han har hostat så våldsamt att han kräkts 5 gånger idag, så det är nog lika bra att vi stannar hemma imorgon. Vore inte så kul att torka spyor hos Malin precis :/ pinsamt! Så, ja..

Bakmaskinen har vi hemma nu i alla fall, så imorgon får Micke knalla upp till affären och köpa hem lite ingredienser och så bakar jag :)
Dennis fick en bok av mormor och Andy också, den ska vi läsa imorgon. Blev inte så mycket ikväll då det bara blev knas med bajs och spyor.. Blä!
Munkar fick vi också ^^ Nom nom! Jag ska äta gott ikväll i alla fall. Jag skippar badet, jag kommer att somna i badkaret.


aja, nu ska jag torka golvet där Dennis kräktes tidigare, sen ska jag hämta en munk och brodera

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Det hade inte gjort något om dennis spydde hos mig, men kanske jobbigt för dennis! Vi får snacka vidare om någon dag nästa vecka :)

2009-02-19 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback