AMS är ett SKÄMT!

Igår sprang jag till stan för att möta Lotta och sedan gå till AMS.. När vi kommer dit så är det fan ingen jobbchansen. Varför i helvete skriver dom att det är det den 13 januari på deras hemsida för? Idioter! Det där stället är ett jävla SKÄMT! Det är inte bra på något sätt alls.
Nåja, vi gick sedan till Marks och Kattens, eller vad butiken nu heter, och tittade på broderingar. Vi ståd där länge och tittade och letade, till slut så hittade vi två stycken var. Gick sedan till Donken och åt, tog bussen till Hofors, handlade det som behövdes till att baka och sedan hem till Lotta och baka!
Vi bakade både snickers och cheesecake, dock glömde jag ju köpa kexen som skulle vara till cheesecake.. men det gick bra att äta ändå, faktiskt. Jag tog hem hälften utav snickersen, men jag har dock inte ätit något utav den.. Micke tog en bit och det såg ut att kunnas äta :) Snickers är också busenkelt att göra!

När vi bakat klart så började vi brodera lite. Skoj! Det är ju faktiskt trevligt att brodera med någon som också broderar, fast man inte pratar så värsta mycket medan man fipplar med nålen. hehe.
Sällskap är alltid trevligt! Jajamensan.

När jag skulle hem så blev det krångel, den förbannade bankomaten kunde bara spotta ut 500-lappar, så jag missade bussen.. Jag fick springa över till bankomaten vid Prix och ta ut pengar där istället.. Sen sitta på en kall bänk vid busstationen och frysa. Tur att bussen kom 20 min innan den skulle åka, så jag fick sitta varmt de 15 minutrarna innan bussen skulle åka. Mycket folk som jobbar på Resultat/ITELL som slutade då och skulle med bussen.

Det var ganska svårt att komma upp i tid imorse också, men vi kom upp tidigare än igår i alla fall. Dennis är ju så svårväckt så det tar ju 10 min innan han reagerar på att man försöker väcka honom. Seg :P han vela inte alls komma upp ur sängen heller, men det gick bra när han fick ta med sig sin huvudkudde och sitta i soffan med den andra gröna kudden som ligger i soffan. Gostrollet mitt <3
Jag har inte sovit så bra inatt. Inte så kul att må dåligt och försöka sova, sedan vakna och vara vaken till kl 5.30 och sova till kl 7 .. Så nu har jag bestämt mig för att gå och lägga mig en stund och ställa klockan. Jag har ännu inte tagit bort julen i köket, det är ju snabbt gjort innan jag ska hämta Dennis på dagis.

God natt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback