Bleka och färga lite hår

Yaay! Jag vet hur jag ska göra med mitt hår nu!! Jag ska bleka en del av överhåret och luggen, när det blivit blont och fint så ska jag hälla i RÖD färg! Black and Red is HOT! Jajamensan!!!
Jag visade Micke en bild på en tjej som hade så, men hon hade färgat så lite rött så det såg konstigt ut. Micke tyckte inte alls om det, han vela att jag skulle ha rött underhår istället.. Men nää, det blir för mycket att bleka, jag är rädd att tappa håret :P Eftersom jag har två längder på håret så blir det bra med att ha rött i överhåret, tycker jag.
Sen ska jag komma på hur man får sitt hår att se trassligt ut. Jag har värsta bilden i huvudet :) Men jag antar att jag inte kommer lyckas.. Mitt hår är så rakt.. Jag har provat tuperat det förut och sprayat en del, men ändå så plattar det till sig.. Jag får nog använda vax och sånt för att hålla det trassligt i såna fall. Jag ska prata med Ellen om det :) Fint att ha en frisör/frisörska som står en nära. Hehe.


Nåja, nu ska Dennis och jag äta frukost. Det är ju dagis idag ;) Nu är jullovet slut!

Puss

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Oookej :D De kan bli riktigt najs :] Eller inte bara kan, de blir nog najs :D

2009-01-07 @ 12:42:22
Postat av: Sanna

Mjo, jag hoppas det kommer bli bra. Det går ju att färga över igen om det skulle se hemskt ut. Vore så himla skönt med lite förändring.. Jag har ju ändå haft svart hår i 7-8 år nu.

Postat av: Maze

Ohh, tror de kommer bli jättesnyggt med rött! De är ju skitsnyggt med svart o rött. :D

2009-01-07 @ 19:20:18
URL: http://miilis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback