Frågor om grav. ^^

Mouhaha, Jag snodde listan ifrån Malin ;)

Första graviditeten:

När fick du reda på att du var gravid? 21 November 2006
Blev det en chock? Nja, det var ju misstänksamt eftersom jag inte hade fått någon mens.
Hur gammal var du? 19
Hade du mycket halsbränna? Nej, jag hade ingen halsbränna alls.
Spydde du mycket? Nej, jag spydde en gång.
Hade du mycket foglossning? Nope, inget alls.
Ditt sf mått som störst? Minns inte..
Har du fått bristningar? Ja, men det är inget som stör mig.
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag trodde inget alls.
Vad hoppades du på? Det spelade absolut ingen roll!
Gick du över tiden? Ja.. 7 dagar
Födde du för tidigt? Verkligen inte.
Hur var förlossningen? Lätt! Läs min förlossningsberättelse :P
Blev du sydd?
Ja..
Dragen med sugklocka?
Nej
Hur många var inne i förlossningsrummet?
Micke och de två kvinnorna som skötte förlossningen och syrgasen.
Hade du någon nära med dig?
Micke <3
Vilket BB födde du på?
Gävle BB, men hade velat hamna på Falu BB men vägen dit är så dryg.
Hur stor var bebisen?
Stor! 4244g och 55cm
Vad fick den heta?
Per Dennis Eliasson Wikström
Var allting värt det?
Ja absolut! Det gick ju så fort och så lätt :)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Läs gärna mitt senaste inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback