Fredag!

Usch vilken hosta Dennis har. Lite snor kommer då och då också, men inte mycket. Mest hosta.. Hoppas den går bort snart.

Nu sitter Dennis i mitt knä och låter som en beatbox, vilket betyder att han vill lyssna på musik :D Men jag är hungrig, så jag vill äta frukost först innan vi börjar lyssna på musik.. Vi brukar nämligen fastna här i någon timme om vi börjar surfa runt på Youtube.

Jag tror vi ska ner på stan idag och titta på akvarium. Vi kommer troligen inte skaffa något, men jag måste få titta annars kommer jag nog bara tjata på stackars Micke. hehe.
Sen vill jag också titta efter en ny mysdress till mig själv :P Men jag kanske ska vänta tills Lotta kommer in, hon skulle titta efter en klänning eller så på stan på måndag när hon kommer och hälsar på.

Näe, inte fick jag någon cheesecake gjord igår heller. Orkade inte stå och krossa bitsocker. Det skulle ta evigheter att mosa dom eftersom jag behövde mer än 1 dl.
Så vi knallar väl förbi ICA eller så på vägen hem. Jag vägrar ju handla på fulkiosken vid dagis. Har dock sett att det är många som handlar där, men nää inte jag.

Fredag är det idag.. Det är tråkigt att Dennis är hostig, det är inte lika kul att umgås med folk då.. Men det vore kul att umgås. Så fort Dennis inte är på dagis så brukar vi passa på att åka iväg till någon eller få besök. Händer dock inte ofta att vi får besök eftersom alla vi känner bor i Hofors. Need på att flytta tillbaka! Men det beror ju på var Micke får jobb någon stans, så vi blir som sagt kvar i Sandviken ett tag till.
 Inte blev det något av att pappa kom heller så som han sa.. Det är så typiskt.. Igår åkte han till Thaiwan också, tror jag att han sa.. Han hörde inte av sig och sa hej då heller. Men visst, vi hörs ju på Skype, men det är inte ofta... Nåja, jag ska inte vara dryg efter honom, han lär få ta sitt i sin takt.

Nej Dennis, vad säger du.. Ska vi äta frukost? "Mmm" :) Japp, där hör ni. Nu är det dags för frukost!


LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback