Gå inte upp före kl 10

Micke är rolig, han sa att jag INTE fick gå upp före kl 10 idag, han vela att jag skulle sova ut nu när vi har chansen att sova tills vi själva vaknar :) men när klockan var halv tio så vaknade jag och var så kissnödig och var tvungen att gå upp, sen var jag ju pigg och inte kunde lägga mig igen. Hoppas det inte gör något att jag sov en halvtimma kortare än vad han sa inte var ok att jag gjorde :P haha.

Inatt drömde jag att jag fick en laptop av morfar. Jag behöver verkligen en ny dator och en laptop vore nice att ha faktiskt, det har jag velat ha länge, men Micke har tittat upp ett paket från Komplett med bra delar till datorn.. Jag vill ju kunna spela lite The Sims ;) vore jääävligt kul att kunna spela The Sims 3 när det kommer om några veckor ;) Min dator är skitknepig nu, den gör precis som den vill och den är ju sisådär 5-6 år gammal, inte uppdaterad med RAM eller något annat. Den är skitdålig, rättare sagt och seeeeg.

Nej nu har jag inte tid att sitta här. Jag ska plocka fram frukost, se om det är något på tv och brodera ;) Micke lär nog sova någon timme till, vet inte när han la sig riktigt för jag sov :P sällan. haha.

Min mage kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback