God morgon då

Ikväll gäller det! Det ska bli kul. Får se om vi drar in till Sandviken.. Depå är ju fett tråkigt annars.
Skriver mer om detta efter helgen. Vi kommer att vara i Hofors hela helgen, alla tre.

Dennis och jag är uppe. Han vaknade sju och gnällde + att katterna sprang omkring så att Nemi hoppar upp på Dennis säng och sen ner på fönsterbrädan. Jag hatar katter som inte håller sig på golvet! Katter ska inte sitta i fönster, vara på borden, bokhyllor och liknande. Så är det faktiskt.

Dennis sitter i soffan och tittar lite på tv och piggnar till medan jag sitter här och knappar.
Ska väl ta och diska Dennis matsaker så att vi kan äta frukost. Jag var lat igår och inte diskade. Suck. När en annan vägrar diska så måste jag försöka fixa det samtidigt som man ser efter Dennis.. Det är inte alltid det lättaste. Men jag får väl skylla mig själv för att jag inte tog disken när han var på dagis.. Aja, jag gör i alla fall alla sysslor här hemma och jag kämpar för att hålla det också. Jag kämpar, jag kämpar. Men ibland orkar man bara inte, så jag förtjänar att få sitta och ta det lugnt ibland tycker jag.

Min mage kurrar.. Jag sitter och blänger på bilden på semlorna från "Långa semlor"-receptet. Mums. Jag vill ha semla!
Aja, jag ska sätta lite fart nu. Vill gärna ha gott humör idag, vill inte att något förstör kvällen för oss. Eller för mig.



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Milis

Håller med dej om katter! Tims mammas katter är ÖVERALLT! T.o.m på kökbordet när man äter. Inte roligt/fräsht...

Psst. Snart ska jag göra lite semlor, hihi ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback