Jag vet inte vad jag ska skriva som rubrik. Jag hatar rubriker!

Aj aj, Dennis spräckte läppen igår när han och Micke busade i köket när jag diskade. Dennis slängde sig rakt ut med kudden i händerna och dunkade ned med nappen i golvet först. Det blödde fint. Stackars älskade barn. Men det gick bra, han glömde det snabbt och kunde fortsätta busa efter knappt en minut. Sällan han gråter länge efter att han gjort illa sig. Man vet ju att andra barn kan gråta i evigheter efter de gjort illa sig.. Jobbigt.
Efter jag fixat med disken så tog vi det lugnt ett tag, byggde med lego och sedan fixade Micke maten. Vad mätta vi blev!

Jag är nästan klar med min tavla! Mindre än hälften. Men det tar nog ett tag innan den är helt klar, eftersom en färg/tråd är helt borta. Måste ner på stan någon dag och köpa en härva/docka, som det heter. Trök. Sen är det dags att börja på Muss Pigg-tavlan till Dennis. Den är stor! 39cm x 27,5 cm !!! Stor!
Korsstygn är som knark, det går liksom inte att sluta. Känns skönt att jag äntligen hittat något att sysselsätta mig med, än att sitta vid datorn och bara klicka.. Finns liksom ingen att prata med på msn, bdb, Helgon eller Facebook. Är det jag eller ni som är tråkiga? Sak samma, jag trivs nog bäst själv ändå......

Äsch, jag ska väl ta och hoppa in i duschen.. Eller nej, jag tar det sen förresten... JAg tänkte att vi kunde gå ut och åka bob för det är skitmycket snö ute nu! YAY!!!! Lite tråkigt att åka själv med Dennis. Micke sover. Och vi känner ingen här som kan och vill åka bob med oss. Det suger, ska ni  veta! Ni anar inte hur mycket jag vill tillbaka till Hofors! Det är bara jag som vet, men jag vill inte tjata på Micke.. Vi får vänta och se, åka buss till Hofors och Wij ett tag till.

Imorgon kommer Lotta! Vi kanske tar en tripp in till Valbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback