Mätt, så mätt

Nu jävlar är jag mätt i magen. Vi har  gjort, eller Micke gjorde, hemmagjord pizza. Dennis åt, Micke åt och jag åt. Nu är jag proppmätt må jag lova.
Vi gick till KLädjätten efter att vi hämtat Dennis på dagis för att leta på några par byxor till Dennis, men det var sjukt dåligt med storlekar. Det fanns gott om kläder upp till strl 80 och sen ett stor hopp till 110 och högre. Dennis har ju 90 på sina kläder, 100 skulle han kunna ha men det fanns heller inte. Blä. Vi får ta bussen in till Valbo någon dag och köpa lite kläder till gossen.
Sedan gick vi in till Coop och handlade en massa mat och ingredienser till cheesecake ;) Det ska jag göra ordning när Dennis har somnat.

Dennis har varit kinkig idag och varit varm. Efter lite Ipren så blev han piggare och orkade med att äta, tur det.
Nu sitter Micke och Dennis i soffan och tittar på Emil i Lönneberga. Det verkar han tycka om, låtarna i filmen/-erna tycker han om i alla fall.
Jag ska nog sätta mig ner i soffan en stund, innan det är dags för nattning, och brodera. Hihi. Ska ändå lägga mig tidigt ikväll för vi ska upp imorgon till BVC i Hofors för 1,5 års-kontroll. Jisses, Dennis blir 1,5 år den 30:de januari! Tiden går fort, så fort.

Hmm ja, jag vet inte vad mer jag ska skriva. Känner för att skriva en massa men vet inte alls om vad :D så jag låter nog bli, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback