Pigg och inredningssjuk.

9 timmars sömn räcker bra till mig, verkar det som. Jag somnade i Mickes knä igår/inatt när vi tittade på film och där låg jag en stund och sov tills jag gav upp och gick och la mig.

Hmm.. Var är pappa? Inget ovanligt att han inte hör av sig.. Han skulle höra av sig förra söndagen för att han skulle iväg och titta på Martins match/träning och sedan åka hit och hämta cd-skivorna som höljde med i bokhyllorna, men nej, han hörde inte av sig.. Nu är det måndag, för andra  gången sedan han skulle ha varit hit och inte hört av sig alls. Jag blir så less och det bör han få veta också!
Får se om han svarar på Skype..

Idag kommer äntligen våran älskade son hem!! <3 som vi har saknat honom. Så idag ska jag dammsuga och torka golv innan han kommer hem. Jag är fortfarande väldigt sugen på att byta gardiner i övriga rum också, men det får vänta tror jag, jag vill köpa nya!

Nu kurrar magen och det betyder att jag ska gå ut i köket och ta fram frukost, sätta mig i soffan och äta :) zappa lite på tvn och kanske brodera lite ;) Jaa, det låter bra, tycker tant Sanna.
Förresten så tappade jag bort en tråd igår, den är spårlöst försvunnen.. Jag hade alla 18 färgerna när jag öppnade plasten första gången, men igår var en färg borta.. Jag får knalla ner på stan någon dag och köpa mig en docka, som dom kallar det.. Nåja!

Dags att sätta lite fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback