Rita

Se så fint han håller pennan! Det måste han ha lärt sig i helgen då han varit hos farmor och farfar & lekt med Jezper. För.. sådär höll han då inte pennan förra veckan, då höll han pennan som om han skulle hugga ner någon.. Ni förstår säkert vad jag menar..
Han är duktig, vår Dennis <3





Vi har lekt och tittat på Emil och griseknoen. Det gillar Dennis eftersom det är barn och DJUR med.
Det är skönt att ha honom hemma igen. Äntligen är det lite ljud här hemma och man får plocka, det har jag saknat.. Kanske är därför jag varit så mycket för att byta gardiner och städat i övrigt. Haha.

Jag har tagit mig en dusch och luktar nu kokos. Mums! Jag älskar kokos. Någon dag ska jag göra pannkaka med lite kokosmjölk i. Guuud vad gott!

Nu ska vi vika tvätten, sen ska jag ta mig en hamburgare med bröd ;)

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Nej men vad duktig han är :D

2009-01-20 @ 10:06:34
Postat av: Anna

Duktig kille :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback