Sjukt trött

Fattar inte att jag kan vara så trött.. Blev helt slut efter att vi varit ute i kylan igår och jag somnade när jag nattade Dennis kl 20, Micke fick väcka mig 2 ggr för att kunna ta mig upp för att borsta tänderna och då var klockan nästan elva när jag gjorde det..
Jag var skapligt pigg när Dennis vaknade kl 7 imorse, men efter frukosten blev jag som död.. Fy vad trött jag är. Men Malin och Liam ska i alla fall komma idag! Spelar ingen roll hur trött jag är, jag lär bli pigg när dom kommer :D då kan man sova gott ikväll, efter en hel dag med bus och lek. Mouhahaha.

Nåja, jag ska väl ta och sätta lite fart.. duscha och diska.. Ska nog väcka Micke så han får vika de förbannade mjölkkartongerna! Eller så plattar jag till dom och lägger dom i en kasse, så dom får ligga i ett hörn. Känns inte som om jag orkar med något just nu. Men det blir bättre sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback