Snart lunch

Ja, visst är Bert Karlsson het? Speciellt när han ligger i ett badkar fylld med mjölk! Fy fan, jag får rysningar.


Jag fick ingen kram av Dennis imorse när jag lämnade honom på dagis, däremot så vela Jonathan ha en kram fastän hans pappa stod bara några meter ifrån. Det var lite lustigt faktiskt, men jag vågade inte krama Jonathan utifall hans pappa kanske skulle ta illa upp? Vem vet.
Jag har broderat lite sen jag kom hem, ska snart fortsätta och försöka hinna med att diska innan det är dags för hämtning på dagis.

Nä jag ska ta den sista mazarinen i skåpet och äta upp den! Nom nom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu, vi kan dela lika på bert om du så vill;)

Det kan vara lite jobbigt när en annan unge vill krama än för man vet ju som sagt inte hur dens förälder reagerar.. men krama på ;) haha :D

2009-01-29 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback