270109

Igår drog Lotta och jag in till Valbo och shoppade lite. Världens bästa Lotta! <3 Hon hittade en skitsnygg klänning på Gina. Något avis man är då! Men inte kan vi ha likadana kläder heller, nä, det känns inte rätt. Dock hittade jag en mysdress :) ett linne med shorts på H&M. Oohlala ;)
Jag tror att Lotta vill supa mig under bordet på fredag.. Gissa om drinkarna hon hade hittat lät nå gott då!?!! Nää! *ironisk* Så in på bolaget for vi, snappade upp det som behövdes till drinkarna. Wohoo!
Vi hälsade på Pelle som jobbade på köpis just då och åkte sedan hem med honom. Han bor ju i trappen bredvid mig :) Passande! Skönt att slippa åka den förbannade bussen + att det var snorhalt ute! Bussen sladdade fint i kurvorna i Forsbacka.
När jag kom hem så sov Dennis redan. Han hade inte haft feber medan han var hemma med Micke, han hade i alla fall inte märkt något, så imorse fick Dennis gå till dagis. Det gillar han! Men imorgon är dagis stängt för planering, så vi får se vad vi hittar på då. Ut och åka snowracer, JAAA!! Mia sa att det heter snowracer och inte bob. Haha.

Efter att jag lämnade Dennis på dagis imorse så satte jag mig ner och broderade och tittade lite på Okänd Diagnos på TV4 Fakta. Snart är det dags att fika. Ska titta om det finns någon bit cheesecake kvar i frysen :) Den vill jag ha i såna fall! Gottegrisen Sanna. Jojomensan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback