Lite trött då

Jag orkade verkligen inte skriva igår.. Dennis och jag kom hem från mormor och morfar rätt sent och vi satt framför youtube och lyssnade på musik och tittade på några avsnitt utav Joelbitar. Dennis satt som fastklistrad, men jag tror det berodde på att han var trött.

I söndags gjorde vi inte ett skit, det var ett jävla blåsväder ute så vi var bara inne och lekte.
Igår åkte vi till mormor och morfar, Micke stannade hemma. Det är inte alls kul nu.. Micke mår inte alls bra pga allt skit som har hänt nu under de senaste veckorna.

Vi kom fram hos mormor vid elva, Dennis sov :P käkade lunch och lekte, fikade, lekte, åt mat och lekte. Dennis var väldigt mycket för mormor alltså! Han skulle bara leka med mormor. Han tog henne i armen eller handen och drog henne dit han ville gå :) jag fick sova en timme på soffan medan de lekte med bilar och actiongubbar. Det är ju skönt att han trivs så bra med mormor. När morfar kom hem från jobbet så satt Dennis snällt i soffan, morfar hade gått fram och hälsat på Dennis och fått en stor kram :) gofisen. Sedan åt vi mat och Dennis åt en stor portion med potatis, kött, sås och lingonsylt. Mums, tyckte  Dennis.
Strax innan vi skulle åka hem så vela Dennis duscha. Han drog i duschslangen och pekade på duschen och nickade. Jag försökte berätta att vi skulle åka hem och sova för att orka komma upp till dagis imorgon, men han skulle promt duscha! Så mormor tog och duschade honom :) han älskar ju vatten! Efter ungen hade torkat så åkte vi hem och lyssnade på musik, som sagt.. Jag nattade honom halv tio :O väldigt sent för att vara Dennis, men vi fastnade ju framför Joelbitar. Jag somnade jag också och Micke väckte mig vid elva så att jag fick göra mig ordning för sängen på riktigt och gick sedan och la mig igen.

Vi sov över imorse. Haha.. Det är nog andra gången det händer.
På dagis skulle de ha julgransplundring :) och inte nog med det, fröknarna hade gjort ordning popcorn och hade stora godispåsar i köket ;) Men Dennis vela inte vara med, han skulle följa med mig hem. Men det gick nog bra, jag fick skynda mig iväg så att han inte började grina ännu mer. Usch, det är jobbigt när han blir ledsen för att man ska gå.

Lotta kommer hit sen :) vi ska gå på Jobbchansen på AMS, sedan köpa lite broderingar på stan och sedan åka hem till Lotta. Vi ska baka, äta, brodera och snacka skit! Som riktiga kärringar gör. Hahaha.

Nej nu ska jag sätta fart med disken och sen hoppa in i duschen innan klockan blir alldeles för mycket och Lotta kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback