Vad rädd jag var!

Igår var vi ute och åkte bob, Dennis och jag. Det var kul! Jag skakade av snön på träden och Dennis skrattade och skulle också prova. Till slut fick han snö innan för overallen, på halsen.. Då gav vi upp och gick hemåt.
Jag tänkte lägga upp bilderna igår, men eftersom min mobil inte vill samarbeta med min dator så skiter det sig. Datorn känner inte igen min mobil och kan därför inte ens öppna minneskortet i mobilen. Jävla skitsaker. Jag hatar min dator, jag hatar min mobil!
Efter att Dennis sovit så vaknar han med feber.. Jaha, here we go again.. typ. Först några ynka 38 grader och sedan blev det 39,3. Då fick han Ipren som tog bra.
Jag ordnade mat, vi åt och ingenting dög åt Dennis efter maten. Bara gnäll, stackarn..

Men inatt.. Usch vad rädd jag var. Dennis vaknade strax före kl 2, han låg då i sängen bredvid mig för att han tidigare hade vaknat och inte velat somna om..
Men i alla fall, Dennis vaknade med att han ryckte till, kraftigt och bara skrek! Jag trodde att han drömde så jag tröstade honom och så rycker han till igen. Vad händer!!????!? Han skriker och gråter & rycker till några gången till innan jag ens vågar lyfta upp honom i famnen och då slutar han rycka. GUD VAD RÄDD JAG VAR!! Vad var det som hände egentligen?
Båda mina kuddar, som han hade legat emallan, var genomblöta av svett och han var som kokande vatten. Gossen var stekhet och då var vi ju tvugna att gå upp. Micke satt och lyssnade på musik i lurarna.. Vi satte oss alla tre i soffan och tittade på hockey på NASN. Dennis hade lugnat ner sig och var som vanligt igen och mindre het. Jag gjorde ordning välling och gick och la oss igen, men Dennis skulle inte sova. Han låg och drog mig i fingrarna, petade mig i håret osv & lät som ett får och en häst. Vet inte vad han höll på med.
 Men jag tror i alla fall att hans ryck kom ifrån att han låg rak med överkroppen och ena benet låg helt vridet, med fotsulan utåt. Det kanske högg till i ryggen eller höften på honom, för så har det blivit för mig förut och det gör skitont.

Nu är vi i alla fall vakna, Dennis har fortfarande feber och fick sig en dos med Ipren. Han bygger lite med sitt lego och vi ska snart äta frukost. Sen kommer Lotta :) Micke får vara hemma med Dennis medan vi går på stan.

Bilder kommer upp senare, både här och på bdb.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback