Bravader på tåget

Jag kan inte somna om :S skit.....






Igår var vi i Hofors, efter en liten bravad.. Haha.
Vi åkte tåg och Dennis älskade det! Oj vad glad och nöjd han var, alltså. Men när vi väl kom till Hofors så hann vi inte av! Tågvärdinnan skulle ha varit vid dörren och låst upp knappen "Lokal betjäning" för att vi skulle kunna hinna ut ur tåget, men icke.. Hon synds inte till och iväg åkte tåget, så vi hamnade i Falun.. Nästa tåg gick inte förän en timme senare. Vem orkar stå i värmen en timme och vänta på tåget tillbaka? Så jag ringde efter skjuts :) Mickes snälla mor kom och hämtade oss. Tack!
Så till slut hoppade vi av utanför Malin och Liam och knallade upp till Edsken. Liam dissade oss för en asiat-dam med hennes dotter. Haha, unge. Men nu Malin, vet du var de bor också :P nu kan du lätt fixa barnvakt om det behövs xD

Lite käk på rondellen och lek i parken innan vi skulle åka hem också. Jag tror både Dennis och jag somnade efter vi läst bok.

Mina kläder har inte torkat än, som jag handtvättade igårkväll.. Jag som vill ha skjortsen idag :( hade ju tänkt stryka dom medan jag är uppe innan tuppen. Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback