Dumma katt!

Din dumma katt.. Var har du att göra UTANFÖR lägenheten? Du som är så feg/skygg.. För ett år sedan var du också borta, du var borta i 32 dagar och var så otroligt urmärgad och vrålhungirg.

Igår var jag ute och lekade i 30 min efter Tyson.. Jag hade hoppats på att tanten som hittade dig förra gången, var ute och rökte, men det var hon inte. Jag såg dock att de ställt ut vatten och två små fat med kattmat. De brukar mata utekatter för de vet att katter kan smita från sina hem ibland. Jag träffar den tanten rätt ofta och hon frågar alltid om hur Tyson mår..
Ringde Andy igår som ska fixa lappar åt oss att sätta upp.

Aja, idag ska Dennis och jag åka TÅG till Hofors, bara för Dennis skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback