Helgen

I fredags skyndade vi med att fixa barnvakt. Mormor och morfar var snälla och kunde ha Dennis över natten så att vi kunde åka till Hofors och cykla till Edsken för att käka lite mat och lyssna på trubadur tillsammans med Mickes föräldrar. Jag tog en bakpotatis med kycklingröra, den var väl ok. Hanssons är mycket godare!! Och så tyckte jag kände igen trubadurens namn, Demasure.. Var fan hade jag hört det någon stans? Jooo, från någon show ju! Aja. Vi stannade inte länge, vi cyklade hem till Robertsholm och åt godis och tittade på tv.

Jag har fortfarande ont i ögat efter att Dennis slog mig där.. Inatt är det en vecka sedan, tror jag, som jag har haft ont... Så någon resa ner till Motala blir det nog inte.. Ska ringa hälsocentralen imorgon bitti och få en tid hos ögondoktorn och se vad det är för något som gör så ont. Det känns som om jag har ett stort sandkorn innanför ögonlocket, men det syns inget när man tittar efter, så det får någon utbildad titta på :P

Städa idag!

Kommentarer
Postat av: Vicki

SV: Tack så mycket :D

Kram! :)

Postat av: Anna

Han har varit med i Grease, om inte annat :D Och i en massa revyer.

2009-08-02 @ 20:06:44
URL: http://www.metrobloggen.se/xela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback