Kalasdag

Vilken dag.. Setat på MiROi och svettats i 2 timmar, vi fick sluta redan kl 11 istället för kl 12. Jag drog ner på stan och köpte ett par shorts, ett linne och en bikini. Yeah! Cyklade också förbi ICA innan jag cyklade hemåt och då började det regna, men det regnade inget under tiden var inne i affären, typiskt!!! Och såklart ska det ju börja SPÖREGNA när jag kommer ut från affären, så gissa hur jag såg ut när jag kom hem... Jo, som en dränkt katt.. Jag fick byta kläder och då hade det ju såklart slutat regna, då kunde jag ta cykeln igen och köpa lotter till morfar som fyller år idag.
Morfar hämtade oss vid tvåtiden och där lekte Dennis med Noel, de badade och röjde. Vi fick tårta, kakor, bullar och sedan bjöd mormor och morfar på grillat. Nom nom! Så nu är vi hemma igen.. Mätta och belåtna.

Imorgon ska Dennis och jag leka med Malin och Liam <3 gud vad länge sen det var vi lekte nu.. Vi sågs senast i... April vareja. Vi ska ha en heldag i Edsken :) härligt! Ska börja med mackorna redan ikväll, så slipper man stressa imorgon innan vi ska åka. Får se om vi åker tåg istället för buss, för Dennis skull. Han älskar ju tåg :)


AAaaaaaaaaanyway!! Hörs mer imorgon kväll, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback