Orättvist! Det är ju kanonväder!

Fan vad orättvist det är! Jag vill inte sitta i någon ful jävla barack när det är kanonväder ute. De menar alltså att vi ska sitta i den förbannade bastubaracken, vid varsin dator och söka jobb i 3 timmar istället för att glassa oss i solen och få må bra. Fy vad elakt. hehe
Men på fredag åker nog Dennis och jag hem till gammelmormor och gammelmorfar och stannar där till söndag. Micke var då snabb på att komma med idén om att Lööv ska komma hit och lana då. Haha, javisst, det får han väl, jag kommer inte vara hemma ändå :P

Jag är ju så himla sugen på att åka och bada och sola. Men eftersom jag inte känner till Sandviken och dess badplatser så skiter jag i det. Vi åker kanske till Malmjärn i helgen och tar oss ett dopp, om morfar vill förstås.
Hm, varför inte ta bussen till Hofors och promenera till Edsken någon dag? Men idag är det torsdag, vi ska grilla på balkongen så vi får nog ta bussen nästa vecka :) kanske på måndag efter jag suttit i den förbannade baracken.

Nä jag ska väl sätta fart. Ska fixa frukost till mig och Dennis. Den tokern vaknade ju tidigt imorse så jag hann inte duscha, men det gör inget, då blir det ännu skönare att komma hem sen - DUSCHA!!! Det blir en aning svettigt att cykla uppför i det här vädret.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sitta hemma och lana när det är så himla vackert väder? Micke måste vara spritt språngande galen!

Postat av: Sanna

Du förstår, Micke är en innemänniska och hatar värme :P

2009-06-25 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback