R.I.P M.J

Michael Jackson är död.. Han dog utav en hjärtattack i sitt hem i L.A.
Jag låg och sov och Micke slänger upp sovrumsdörren där Dennis och jag ligger och sover.. Han säger "Sanna, Michael Jackson är död." Jaha, tänker jag och vaknar till. "Va? Är han död?" Fan vad trist det känns nu helt plötsligt.. Hans musik har man ju vuxit upp med, genom alla år. Micke berättade också att Aftonbladet.se hade så många läsare då det kommit fram att Michael Jackson var död, att de hade stängt sidan, sidan var inte längre tillgänglig..

Jag minns, när vi bodde på Västerhöjden i Hofors, jag var hos grannen Johan och tittade på musikvideos med Michael Jackson.. Johan älskade Michael Jackson, trots att han var/är ett år yngre är mig. Vi var ca 4-5 år då.

SAD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback