Sims är kul

Igår fick jag mitt efterlängtade Sims 3. Jag skapade en "gubbe" och flyttade in i ett hus, sedan kunde jag inte spela mer för Dennis vaknade. Jag kan inte sitta vid datorn när han är vaken, det går bara inte. Jag är hellre med Dennis än med datorn.
Sedan spelade jag en stund på kvällen, tills jag fick huvudvärk.. Skit... De senaste dagarna har jag haft huvudvärk mot kvällarna men förkyldningen är nästan helt borta nu.

På lördag ska jag leka med Elin <3 jag tror att Micke ska till stugan då och fälla träd med sin far, så vi får väl se om Dennis stannar med Micke och hans föräldrar i stugan eller om jag tar Dennis till Hofors.. Tänkte ju hälsa på min mor också, tänkte nästan be om en sovplats så man får träffa dom lite mer än någon timme. Vi får se vad som händer.

Jag vill i alla fall hem och spela Sims 3 nu! Men först, innan jag ska hem, så ska jag till Willys och handla. Uuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback