Skojigt

Förlåt att jag varit så negativ på sistone, förlåt för mitt usla beteende. Men sånt är livet. Det kan inte vara bra jämt.

I slutet av månaden är jag svartskalle igen! Det har jag bestämt. Bort med det blonda och bruna. Jag trivs bäst i svart hår. Har som sagt varit svarthårig i 7-8 år och ska förbli svarthårig ett tag till framöver. Jag trivs bäst i svart hår! .... Det har jag redan skrivit.. Ska ringa Ellen om en klipptid åt Dennis innan han fyller och kanske man ska passa på att toppa sig själv lite? Ja, det  låter bra tycker jag. Jag vågar inte klippa mig i någon annan frisyr, jag är för feg + att jag vill ha lååångt hår!


Jag sitter nu på MiROi, i den gula fula baracken. Spelar Bejeweled på Facebook och kollar BDB lite då och då. Kul va?
Jag som vela åka till Hofors och leka med någon vän + barn, men det ser inte ljust ut då de flesta är barnlediga och de andra är sjuk :(
funderar på att åka och hälsa på pappa på sjukhuset idag, men eftersom det är fint väder så ska jag nog vara ute och leka med Dennis istället. Men jag saknar ju pappa.. Får ta och hälsa på honom innan fredag, för på fredag åker vi till stugan och käkar med släktingar och familj, lördag är det kalas i Gävle hos Noel, han blir 4 år på måndag.. Och på söndag kommer Johan och Sanna på besök <3 det var länge sen!

Fan vad lastbilar det ska åka fram och tillbaka här utanför.. Hela baracken skakar. Det känns läskigt.
Jag har varit dålig på att spela Sims 3, fy skäms på mig. Men ikväll ska jag spela, har jag tänkt. Kanske spela en stund innan Dennis ska hem från dagis? Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback