Bra helg!

I fredags (igår) åkte Dennis och jag hem till mormor och morfar på förmiddagen och vi blev kvar till lördag (idag). Vi har haft det så bra där, en massa god mat, mängder utav bus och lek. Vi hade fredagsmys i soffan, under täcke och åt chips.
Idag kom Noel och lekte också. De är som små vildar ju :)





Nu vet jag hur jag ska fixa frillar. I veckan ska jag köpa blekningsmedel/blond färg eller vad man säger. Yeah! Det kommer att bli så bra! Klippa lugg ska jag också göra. Fy fan vad bra det kommer att bli ;D

Nästa helg kommer Martin Soneby till Folkan i Hofors och det vill jag inte missa!!!! Ska fråga om jag får hänga på någon, vore lite tråkigt att gå själv ;P


Nu ska jag kika runt lite på klädbutiker online och kanske äta lite godis ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sanna som blondin. Fan vad tufft! DET var ett tag sedan. Och så hänger du på ingen mindre än MOI på fredag, tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback