Morrn!

God morgon, folket!
Idag åker Dennis och jag till Hofors. Dennis ska sova hos mormor och Andy inatt, det var inte igår. Det är synd att dom missar så mycket med honom då de så sällan har honom eller träffar honom..
Dennis sitter nu i soffan och tittar på Bolidompa, eller som han själv säger "Ba!", sötunge. Det är skönt att ta det lugnt såhär på morgonen, han är så snäll och lugn.

Jag vill inte tänka på att det är fredagen den 13:de idag.. Men det är väl redan försent kanske.. Jag drömde att jag var på förfest hos Anna och jag fick värsta snefyllan fast jag inte hade köpt alkohol. (okej?).... Hur jag lyckades med det vet jag inte. Haha. Det var riktig otur tyckte jag. Men det kommer gå bra :) Jag ska göra fredagen den 13:de till min lyckodag!

Tröööött! Jag behöver en koffeintablett innan jag åker, känner jag.
Undrar om jag ska ta med min kameran eller inte.. Hmm.. Vore nice med lite bilder från Martins uppträdande. Vi får se, har så mycket att tänka på som ska packas ner. Det är inte bara mina grejer, utan kläder och sånt till Dennis också. Micke kommer ju få de lugnt och skönt här hemma i alla fall, eller ja om inte katterna börjar härja då.

Nä nu ska jag mysa med Dennis i soffan innan frukosten och sedan duscha och allt sånt där! Åker vid två ;) see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback