Näe.. trött!

nu blev det 3 timmars sömn inatt igen, så blev det häromnatten också.. Jag ska ta mig en koffeintablet så att jag inte somnar senare idag. Dennis och jag ska nämligen till gammelmormor och gammelmorfar idag :)
Morfar kanske är ledig och ska då hämta oss slipper vi krångla med bussbyten.. Mormor ringer om någon timme och meddelar :)

Dennis var en jävel imorse och vaknade kl 6.30 först.. "Unge, sooooov!" jag ska somnade strax efter kl 4 imorse. Jag vet inte om han legat vaken eller somnade om fram till nu då vi klev upp, en timme senare. Haha, jag är trött!


Jag försöker aktivera mitt nr på Facebook så att jag kan surfa på mobilen om jag skulle få för mig att göra det någon dag, men i listan finns bara Amerikanska operatörer, Kanadensiska och en från UK.. Så jävla mysko. Man måste ju aktivera på datorn för att kunna aktivera alls.. Tänkte om jag kunde skriva och fråga, men då står det att den hjälpen finns inte tillgänglig på svenska ännu. HALLÅ!?!?!?!!! Jag vill också kunna surfa på Facebook från mobilen. Jag får väl vänta tills frågan är tillgänglig :P

Sen då.... Jag är hungrig! Vaniljfil och flingor vore gott ;) ja.
Syster kanske ska med till Wij också. Nåja, jag ska fixa frukost till mig och Dennis nu och sen duscha. Får väl se om han tillåter mig stå i duschen.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback