Rätt bra dag

Jorå, jag har diskat idag, dock inte torkat golven.. Jag bytte sängkläder istället ^^ så nu har jag duschat och behandlat mina naglar. Ska bli skönt sen att lägga sig i en ren säng + att man själv känner sig fräsch.
Sängkläderna som jag fixade är inte snygga alls, de är gamla, rutiga och randiga.. Typ olika nyanser av brunt och lite vitt ;) Men ack så sköna dom är!!! Jag älskar dom! Ska väl ordna bild sen. Har faktiskt tänkt mig så att jag ska lägga upp fler bilder här i bloggen framöver.

Imorgon kommer farmor, Dennis farmor alltså. Hon ska följa med till dagis vid hämtning för att "visa upp sig" för fröknarna, så att de känner igen henne om Micke eller jag skulle få förhinder till att hämta Dennis på dagis någon gång.
Mamma, Andy, mormor och morfar ska göra likadant, har de sagt. Det kan ju vara bra liksom.

Jag håller på att planera lite saker till påsk - vad vi ska äta för mat och så.. Dock misstänker jag väl att vi blir bortbjudna på mat, men vi får väl se hur det blir. Jag ska i alla fall göra tårta och kycklingar av marsipan. För Dennis skull :)

Oh well.Ska väl ta mig en kvällssmörgås.. Micke frästas med sina äggmackor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback