300

Vi tittade på 300 på tv igår. Micke var snäll och nattade Dennis, då kunde jag få vara vaken lite längre än vanligt ;) haha. Jag gav upp halv tolv, men Micke satt kvar och tittade på tv ett tag till. Jag märkte inte alls när han gick och la sig, jag sov som en stock..
Idag ska jag vara med Dennis på dagis :) Det ska bli kul, då kanske jag kan lära mig visorna dom sjunger och som Dennis tjatar om hela tiden. Det blir ju lite svårt att sjunga och göra rörelserna när man inte vet hur visan går.. Nåja.


Jag har varit jättedålig på att använt kameran på sistone.. Ska ladda batterierna och ta med den till Hofors på fredag, om vi ska dit. Mamma och Andy renoverar där hemma, så dom har det lite stökigt säger mamma :D Har sett lite för- och efterbilder och guuud vad snyggt det blivit. Dock tycker mina syskon att det känns som de bor på ett mentalsjukhus, bara för att det blivit så ljust där hemma.. Haha, tokingar, dom vänjer sig ;) dom har väl inte ögonen öppna för inredning riktigt än.

Nu måste jag sätta lite fart med frukosten. Skriver mer ikväll, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback