Bara ta det lugnt

Nog var han varm imorse och fick Ipren för att sätta ner febern.. men jag trodde han skulle bli bättre efter att han fått sova en stund på lunchen, men icke.. det blev värre. Vi har suttit och tittat på Madagascar, Dennis halvsov med sin dumma feber och nu tittar vi på Cars och gör mat. Dennis har småsovit lite då och då under båda filmerna :(
Blä!! Man känner sig så hjälplös när han är sjuk, speciellt med febern, man vet ju själv hur dåligt man kan må då.. Feberyra har han också, stackarn, så ingen dagis imorgon i alla fall, men jag lär iväg till bajsMiROi.. Får se om jag får prata med någon av "ledarna" och berätta vad jag vill göra.. Nåja, vi får se vilka dom tar imorgon.

Strax är maten klar, jag är skithungrig!! Och jääääääääävligt chokladsugen. Jag hatar att ha mens, får sånt jäkla chokladsug då :S orkar inte gå till affären heller.. life sucks...ibland. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback