Gullungar

Medan Dennis var på dagis så passade jag på att bleka håret och visst blev det ljusare både på det ljusa och mörka håret. Nice. Men det är fortfarande måååånga blekningar kvar tills det är helt färdigt.
Micke känner sig hängig idag så han stannade hemma, lade sig i soffan och började titta på gamla avsnitt av X files, jag däremot gick till dagis på föräldrarfika. Dennis och Ebba lekte med pussel och klossar innan vi gick hemåt. Dom är för söta dom två <3

Ikväll ska vi käka makaronepudding. Gott. Vet inte vad vi ska hitta på att göra resten av dagen.. Ringde min far, men han svarar inte, så jag väntar väl tills han ringer upp mig igen. Min mor ska också ringa och tala om för mig om vi får komma och hälsa på imorgon eller inte :P vi får se när dom ringer.

Blä, jag är trött idag känner jag nu.. sooooova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback